VOA CONSUMENTENRECHT KEURMERK


Klachten bundelings Pagina van www.fietsen-outletmaxx24.com

VOA keurmerk gaat verder waar andere stoppen, deze pagina is bedoeld om alle klachten te bundelen, als mede een grote aangifte te kunnen doen.

NOTE! Tijdens aanmelden is OutletMAXX24 akkoord gegaan met plaatsing van adres gegevens en evt klachten pagina's. Gegevens zoals hieronder zijn aangeleverd en geplaatst door OutletMAXX24 zelf.Zie aanmelding voorwaarden.
  • Alleen klachten met bewijslast worden vermeld.
  • Klachten? Schakel direct VOAkeurmerk in via: Schending Melden.
  • Aangiften doen? Geld retour vragen? Refund Page.
  • www.fietsen-outletmaxx24.com

    Bedrijfsnaam: OutletMAXX24 (onderdeel van B.V.B.A. Rojin)
    Adres: Meeusplein 38/40 1000 Brussel
    Tel.nummer: 025886830 / 0858887049
    Contact: klantenservice@outletmaxx24.com
    BTWnummer: Nummercheck op, BE864962856
    Afgewezen Certificaat Bekijken

    Voortgangsrapportage

  • Site offline halen: 04-02-2015
  • Aangift bundeling verzenden: --:--:----
  • Creditering gedupeerde: --:--:----
  • Sluiting geschil: --:--:----
  • Verwijdering: --:--:----
  • Dossier nr:VOA0001-52 - Aangemeld op: 28-01-2015

    Geschil van Roy B

    Goedemiddag, Ik ben zelf benadeelde. Ben nu bezig om het geld terug te krijgen via Paypal. Van het desbetreffende bedrijf krijg ik geen reactie meer. - Paypal heeft inmiddels al het account van hun geblokkeerd. - Reactie van webwinkelkeurmerk die de samerwerking ook opgezegt hebben Ik heb het topic op Opgelicht.nl ook bekeken, de namen die naar genoemd worden alsmede het bedrijfsnummer is bij ons ook bekend. Via de inschrijving en data.be zijn nog diverse gegevens over het bedrijf te achterhalen. De reden dat wij de samenwerking gestopt zijn, was ook de erg lange levertijd in combinatie met lage prijzen. Oplichters proberen namelijk veel klanten te bereiken, daarvoor zijn 2 ingredienten nodig: - Of veel bestellingen in een korte termijn - Of een lange levertijd zodat de argwaan pas later gewerkt wordt Wij vertrouwen het bedrijf daardoor dus niet voldoende om de samenwerking voort te zetten. Wij hebben hiervan ook melding gemaakt bij diverse partijen zoals payment providers waarmee de webwinkel samenwerkte. Ik zou je voor meer informatie aanraden om contact op te nemen met bijvoorbeeld Mollie en Paypal. Zij zullen zeker aanvullende informatie over de webwinkel hebben. Mocht oplichting blijken dan kunnen wij eventueel ook nog in wat aanvullende gegevens richting de politie voorzien, op dit moment mogen wij die echter nog niet verstrekken.

    Dossier nr:VOA0002-52 - Aangemeld op: 28-01-2015

    Geschil van Wodi

    OPLICHTERS FIETSEN-outletmaxx24 https://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?f=24&t=15121 ik wil mijn fiets of mijn geld trug. Opmerking VOAkeur: Graag facturen en correspondentiemails als bewijslast sturen.

    Dossier nr:VOA0003-52 - Aangemeld op: 30-01-2015

    Geschil van Jochem T

    Beste, Bijgevoegd de laatste email die ik van hun heb ontvangen met leverdatum. Ze zijn nooit komen opdagen en heb sindsdien niks meer van hun vernomen en kan ook geen contact meer krijgen met ze via telefoon en email. Ik heb gemaild naar: aftersales@outletmaxx24.com klantenservice@outletmax24.com Op beide geen antwoord Ik heb gebeld naar: Klantendienst: NL 0031 (0) 85 888 70 49, deze wordt doorverbonden met een franstalig antwoordapparaat. Ik heb gebeld met alle nummers op onderstaande site (Rojin is het onderliggende bedrijf) http://www.whoismind.com/whois/fietsen-outletmaxx.com.html Deze zijn allemaal niet geldig. Ik vraag me af of u wel contact kan krijgen met de eigenaar, ik vrees van niet. Ik heb via de host (tradershop.nl) van fietsen-outlletmaxx.com als de betalingsmodule van de site laten blokkeren zodat er niet nog meer slachtoffers vallen, zei hebben inmiddels ook het vermoeden dat het hier om oplichters gaat. Iemand anders had het webwinkelkeurmerk al benaderd waar zij eerst onder vielen, hieronder hun reactie: ---------------------------------------------------------------------- De reden dat wij de samenwerking gestopt zijn, was ook de erg lange levertijd in combinatie met lage prijzen. Oplichters proberen namelijk veel klanten te bereiken, daarvoor zijn 2 ingredienten nodig: - Of veel bestellingen in een korte termijn - Of een lange levertijd zodat de argwaan pas later gewerkt wordt Wij vertrouwen het bedrijf daardoor dus niet voldoende om de samenwerking voort te zetten. Wij hebben hiervan ook melding gemaakt bij diverse partijen zoals payment providers waarmee de webwinkel samenwerkte. Ik zou je voor meer informatie aanraden om contact op te nemen met bijvoorbeeld Mollie en Paypal. Zij zullen zeker aanvullende informatie over de webwinkel hebben. Mocht oplichting blijken dan kunnen wij eventueel ook nog in wat aanvullende gegevens richting de politie voorzien, op dit moment mogen wij die echter nog niet verstrekken. ----------------------------------------------------------------------- Ik vertrouwde de site mede door het webwinkelkeurmerk, helaas bleek ook dat dus een wassen neus te zijn. Mocht u nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik dit graag. Mvg, F T.

    Dossier nr:VOA0004-52 - Aangemeld op: 31-01-2015

    Geschil van Ralf v A

    Het is heel simpel, ga naar hun site en kijk bij de klachtenregeling alsmede de door mij bestelde fiets daar staat jullie keurmerk daadwerkelijk bij vermeld. Wat voor correspondentie met deze vermoedelijk malafide webshop zou u van mij willen ontvangen? Op het moment van bestellen stond overigens jullie keurmerk ook nog op hun homepage, vermoedelijk zijn ze aspirant lid geweest en door jullie inmiddels geschrapt. Ik ben de rest van de dag weg en kan gewenste aanvullende correspondentie derhalve vandaag niet meer naar u toesturen. Kunt u verder voor wat betreft de vermoedelijke oplichting door deze webshop nog iets voor mij betekenen? ook misbruik andere keurmerken: Bij fietsen-OutletMAXX24 altijd: "Veilig en vertroud uw fiets online kopen" met de Zekerheid van de Stichting WebwinkelKEUR!

    Dossier nr:VOA0005-52 - Aangemeld op: 31-01-2015

    Geschil van Freddy vd W

    Hallo Mijnheer/Mevrouw We hebben op 16 December twee fietsen besteld bij Outletmaxx24 en hebben € 1.795 betaald de leverdatum van de fietsen zal op 28-01-2015 plaats vinden ,daar voor op 15-01-2015 kregen we een mail van Outletmaxx24 dat ze een fout gemaakt hadden en ons geld weer terug gestort hebben op onze rekening . Of we zo vriendelijk wilden zijn om het geld gelijk weer terug te storten en daar bij hoefden we € 25 minder over te maken om dat zij een fout hebben gemaakt,en daar bij onze levering gewoon op 28-01-2015 door gaat. Wij hebben dus toen € 1.770 weer over gemaakt via ING naar Outletmaxx24 en gingen er vanuit dat we op 28-1-2015 onze levering kregen,mijn vrouw is de hele dag thuis geweest maar geen levering. We hebben vervolgens op 29-01-2015 naar de klanten service gebeld en toen kregen we te horen dat er problemen met de oplopende levering ,maar we moesten ook maar een email sturen naar de klantenservice ,dat hebben we dus gedaan en een dag later kregen we een email dat we eerst niet moesten bellen of emaillen want ze hadden problemen met de verwerkingen en verzendingen. Ik vertrouwde dit niet en heb vervolgens op jullie site gekeken en via google kwam ik er achter dat er veel meer mensen met deze problemen waren veel voelden zich opgelicht zo voelen wij ons dus ook . Ik heb vervolgens op 30-01-2015 gelijk Outletmaxx24 een email gestuurd dat wij de bestellingen gaan annuleren en dat ze onze geld weer over maken op onze rekening binnen vijf dagen anders nemen wij andere stappen. We kregen netjes een email terug met de mededeling dat zij onze geld weer binnen 3 werkdagen terug gingen storten op onze rekening dus als het goed is moet onze geld € 1.770 weer op aanstaande woensdag 04-2-2015 weer op de rekening staan. Vervolgens hou ik dit heel goed in de gaten en zag tot mijn verbazing dat Outletmaxx24 niet meer te vinden is op jullie site. Welke stappen kan ik ondernemen als ze aanstaande woensdag 04-02-2015 niet het geld van ons terug hebben gestort op onze rekening . Graag jullie advies Met vriendelijke groeten, FvdW 05-02-2015: Feedback over Outletmaxx24 Op 31-01-2015 zal Outletmaxx24 onze geld binnen drie werkdagen terugstorten op onze rekening € 1.770 Je raad het misschien al geen cent hebben ze terug betaald ,de site van outletmaxx24 is niet meer online opgeheven we zijn mooi opgelicht ,vervolgens gaan we overal waar kan onze krachten bundelen en aangifte doen.

    Dossier nr:VOA0006-52 - Aangemeld op: 31-01-2015

    Geschil van Ramona K

    Hoi Ik zou vandaag 2 fietsen geleverd krijgen. hoe krijg ik mijn geld terug gr ramona

    Dossier nr:VOA0007-52 - Aangemeld op: 02-02-2015

    Geschil van Joop de M

    Fiets betaald 15/12/2014 maar zou eerst 28 januari geleverd worden en toen 2 februari, maar is nog steeds niet geleverd.!

    Dossier nr:VOA0008-52 - Aangemeld op: 03-02-2015

    Geschil van JGJ van G

    Halverwege december fiets besteld die 8 tot 12 weken later bezorgd zou worden. Dat valt buiten de 45 dagen Paypal terug vordering van 2014 (inmiddels is dat 180 dagen). Fiets uitgesteld, uitgesteld en uitgesteld.. Nu nog niets ontvangen. Waarde is €750,- dat reeds betaald is. Hopelijk toch via Paypal terug te vorderen. Als na 5 dagen fiets niet binnen is ga ik aangifte doen bij de politie.

    Dossier nr:VOA0009-52 - Aangemeld op: 03-02-2015

    Geschil van Marc de P

    Ik bestelde begin december 2014 bij deze webwinkel twee fietsen en deed daarvoor via MOLLIE NV-INTERNET twee betalingen (187,25 EUR op 5/12/2014 en 334,87 EUR op 7/12/2014). Geen van beide fietsen werd op de beloofde leveringsdatum van 26/1/2015 geleverd. De vervolgens beloofde onmiddellijke terugbetaling van 522,12 euro gebeurde evenmin. Sedert gisteren is de klantendienst van deze webwinkel niet meer bereikbaar. Na googelen op het internet is gebleken dat tientallen klanten door dit nepbedrijf zijn opgelicht. Ik deed reeds aangifte bij de Belgische federale politie (www.ecops.be). Wat kan ik doen om mijn centen te recupereren?

    Dossier nr:VOA0010-52 - Aangemeld op: 03-02-2015

    Geschil van Joke K

    Na de webwinkel zorgvuldig te hebben gescreend (handelsregister en BTW in België geregistreerd, akten neergelegd bij de griffie, website in België geregistreerd, betaling via beveiligde Mollie en verwijzing naar keurmerk) heb ik op 11 januari een fiets besteld bij deze webwinkel. Ik heb de helft betaald. Op 30/01 zou de fiets geleverd worden. Op 28/01 kreeg ik bericht dat door een fout in de administratie de fiets pas op 2/02 zou geleverd worden. Uiteindelijk werd er geen fiets geleverd, en ondertussen ben ik niet de enige maar zijn er verschillende gedupeerden. Allemaal met een zelfde verhaal. De telefoon is ondertussen afgesloten en mails worden niet meer beantwoord. Na klacht bij de de firma Mollie NV die de betalingen via bancontact regelt, blijkt het te gaan over een grootschalige fraude. De website is nog steeds actief.

    Dossier nr:VOA0011-52 - Aangemeld op: 03-02-2015

    Geschil van Petra S

    Op 5 januari een fiets besteld, zou 27 januari worden geleverd. Niets, na een mailtje met excuses zou de fiets 2 februari worden geleverd, wederom niets en ze reageren nu niet meer op de mail. Ik heb mn fiets of mn geld terug gevraagd maar krijg geen reactie meer.

    Dossier nr:VOA0012-52 - Aangemeld op: 05-02-2015

    Geschil van Ad van H

    3 december een racefiets besteld na verschillende excuus maailtjes dat de fiets later komt toch maar gewacht tot op heden nog steeds geen fiets geld terug gevraagd maar krijg geen enkele reactie meer inmiddels al wel aangifte gedaan bij de politie in Nederland.

    Dossier nr:VOA0013-52 - Aangemeld op: 05-02-2015

    Geschil van Aeanne M

    Ik heb me ook laten verleiden om op 18-12-2014 een fiets te bestellen bij Oulletmaxx24. Deze heb ik via I-Deal voor 50% aanbetaald (€299,80). De levering was geplant op 28-01-2015 tussen 8 en 11.30 uur, hiervoor natuurlijk de hele dag vrij genomen! Die morgen dus geen fiets ontvangen, wel heb ik die middag enkele malen gebeld met Outletmaxx en te horen gekregen dat klantenservice alleen via E-Mail te bereiken was! Dus gelijk gemaild en de andere dag een mail ontvangen met nieuwe leverdatum en €75,- korting, levering zou 02-02-2015 tussen 6.30 en 8.30 zijn! Wederom geen fiets ontvangen! Sindsdien zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar en reageerden niet op E-Mails. 03-02-2015 heb ik aangifte gedaan. En sinds 04-02-2015 is de site van Outletmaxx uit de lucht. Wanneer ik jullie de mail correspondentie moet sturen verneem ik dat graag!

    Dossier nr:VOA0014-52 - Aangemeld op: 05-02-2015

    Geschil van Nataliya L

    Op 27 november 2014 heb ik een fiets besteld bij www.fietsen-outletmaxx24.com. Website zag er goed uit met keurmerk en verschillende betaalsmogelijkheden. Ik had de helft van de prijs, nl. 449,50 euro betaald via iDeal. Mijn fies zou op 26-1-2015 geleverd worden. Op die datum heb ik geen fiets ontvangen. Na een paar telefoontjes die niets heben opgeleverd en e-mails kreeg ik te horen dat mijn bestelling leveringsschade had opgelopen en dat de fiets 2-2-15 alsnog wordt geleverd. Op dat moment had ik al een forum op opgelicht.nl gelezen en brgreep dat het om oplichting gaat. Op 27-1-15 heb ik mijn bestelling geannuleerd en, ik kreeg gelijk een gevestiging van de annulering met toezegging dat mijn geld binnen 14 dagen terug wordt gestoort. Op 4-2-15 heb ik hierover aangifte gedaan bij de nderlandse politie.

    Dossier nr:VOA0015-52 - Aangemeld op: 06-02-2015

    Geschil van Valerie van de P

    Ik wens aangifte te doen van oplichting via internet. Op 5/12/2014 heb ik via outletmaxx24 een elektrische fiets ter waarde van 899euro aangekocht. Ik heb onmiddellijk via PayPal en met mijn mastercard betaald. Ik heb mijn fiets nooit ontvangen, ik krijg geen reactie meer op mails en heb gezien dat de site is verdwenen.

    Dossier nr:VOA0016-52 - Aangemeld op: 06-02-2015

    Geschil van Birger

    15/12/2014 fiets besteld bij outletmaxx en niets ontvangen, het gaat over 299.80 euro.

    Dossier nr:VOA0017-52 - Aangemeld op: 06-02-2015

    Geschil van Fred B

    Hoi ik heb een fiets aanbetaald en de fiets is niet geleverd ...........wat nu?

    Dossier nr:VOA0018-52 - Aangemeld op: 06-02-2015

    Geschil van Jan S

    Wij hebben ook een fiets gekocht op deze website. Levertijd 12 weken, op de dag van levering email gekregen dat wegens drukte de levering een paar dagen later zou zijn, verder niets meer gehoord. Denk dat ook wij, gezien de toenemende reacties op internet, opgelicht zijn door hun.

    Dossier nr:VOA0019-52 - Aangemeld op: 07-02-2015

    Geschil van Bert v A

    Ik heb een racefiets besteld via outletmaax24 en 50% aanbetaald maar deze niet ontvangen, reeds bij politie aangifte gedaan. Maar hoe nu verder om geld terug te krijgen?

    Dossier nr:VOA0020-52 - Aangemeld op: 07-02-2015

    Geschil van Margreet M

    Ook ik heb na sparen een ebike via Outlet maxx gekocht, dezelfde verhalen als de ander gedupeerden geld weg en geen ebike. Kunnen aangiften doen, maar ik ben bang dat dit soort bedriegers gewoon door kunnen gaan met goedgelovige hard werkende mensen op te lichten va internet, om misselijk van te worden. Ik ben opgelicht voor het bedrag van € 946.

    Dossier nr:VOA0021-52 - Aangemeld op: 07-02-2015

    Geschil van Edje P

    Op 10-12-2014 € 269,25 overgemaakt voor fiets. Zou op 28-`01 bezorgd worden. Zou daarna op 02-02 bezorgd worden. Alle contact met OutletMaxx24 is niet meer mogelijk. Naar nu blijkt is het oplichting.

    Dossier nr:VOA0022-52 - Aangemeld op: 08-02-2015

    Geschil van Katrien G

    geachte, ik ben ook een gedupeerde van fietsen-outlettmaxx24; ik heb aangifte gedaan in België, heb een factuur van het bedrijf, een overschrijving naar de zaak en een PV. zal ik deze naar jullie zenden?

    Dossier nr:VOA0023-52 - Aangemeld op: 08-02-2015

    Geschil van Sandra V

    19 januari 2015 Gazelle Bloom bij outletmaxx24 besteld. 50% aanbetaald (249,50) Zou 4 februari 2015 geleverd worden tussen 8:00 en 11:30. Tot op heden niks ontvangen. Website was vanaf 4 februari opeens ook niet meer te openen.

    Dossier nr:VOA0024-52 - Aangemeld op: 09-02-2015

    Geschil van Cor D

    Na, naar ons idee, een goede webwinkel te hebben gevonden begin december twee elektrische fietsen besteld en betaald €1650,- via Molly. Het bedrijf had een keurmerk en op google waren ook geen klachten oid te vinden. De fietsen zouden 23 januari geleverd worden maar niks! Contact gezocht met webwinkel een excuus en als reden gaven ze op transportschade ( wat ik op verschillende forums hebt teruggelezen, dus een veel gebruikt excuus). We zouden een vergoeding van €75,- krijgen voor de gemaakte onkosten en een nieuwe leverdatum werd gegeven. Dit zou zijn op 3 februari, maar niks... Weer contact gezocht maar vanaf die tijd was het bedrijf telefonisch niet meer te bereiken. Via google erachter gekomen dat er veel meer van deze zaken zijn met allemaal hetzelfde verhaal, we zijn dus allemaal opgelicht!! Aangifte gedaan via de politie. Is er iets wat we kunnen doen om ons geld nog terug te krijgen??

    Dossier nr:VOA0025-52 - Aangemeld op: 09-02-2015

    Geschil van Simone T

    Fiets besteld en volledig betaald door mijn werkgever, maar niet geleverd. Zou 2-2-2015 afgeleverd worden door DHL. DHL wist niks van een levering. Vervolgens geprobeerd te bellen en te mailen naar outletmaxx24.com, maar geen gehoor. Heb inmiddels aangifte gedaan bij de Nederlandse politie. 899 euro lichter.

    Dossier nr:VOA0026-52 - Aangemeld op: 12-02-2015

    Geschil van Dimphy

    Electrische fiets gekocht bij Outletmaxx24. Levertijd zou 12 weken zijn. Nouja, prima dacht ik nog. Deze volledig betaald via Creditcard. Alles leek te kloppen. Kreeg een keurige mail met bevestiging. Vorige week zou deze geleverd worden maar kreeg een mail dat dat niet ging lukken door enorme drukte. Ik kon een nieuwe afspraak maken maar vanaf dat moment niks meer vernomen. Via de mail krijg ik geen respons en telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar. De ene naar de andere fraude zaak komt nu tevoorschijn over dit bedrijf. OPGELICHT dus. Hopelijk kunt u mij helpen. Het is een fiks bedrag waar ik lang voor moet werken en sparen. Het doet pijn dat mensen hier zo mee wegkomen dat mag niet gebeuren. Alvast bedankt.

    Dossier nr:VOA0027-52 - Aangemeld op: 12-02-2015

    Geschil van Kevin G

    Ik heb aangifte gedaan tegen www.fietsen-outlett=maxx24.com ter zake oplichting. Mvg Kevin

    Dossier nr:VOA0028-52 - Aangemeld op: 13-02-2015

    Geschil van Joke van H

    € 223.75 aanbetaald bij bestelling van fiets bij www.Outletmaxx24.com. Vandaag politieaangifte gedaan. Fiets zou op 28 januari geleverd worden, maar nooit aangekomen. Ook mijn geld niet terug. Site is van internet gehaald en alleen verhalen van oplichting terug te vinden over het bedrijf.

    Aangifte doen?

    U voelt zich opgelicht via internet? Probeer dan zoveel mogelijk informatie te bundelen. Bewaar alle mails en facturen als bewijslast. Na sluiting heeft u de mogelijkheid om gezamelijk aangift te doen. Verwijs de instantie ook naar deze pagina, alle beschikbare gegevens kunnen door desbetreffende instantie opgevraagd worden.

     

    Dit kan via:
  • Aangiften doen? Geld retour vragen? Refund Page.